11. nädal "Arendus- ja ärimudel"
11. nädal "Arendus- ja ärimudel"
Arendusmudel - Agiilsed mudelid
Projekt: Amazon
Amazon peab kõige olulisemaks enda kasutajaid. Nad võtavad äärmiselt tõsiselt kasutajate tagasisidet ning arvestavad sellega igapäevaselt. Amazonis on meeskonnad autonoomsed, nad tegelevad tenusega terviklikult, mis tähendab tegelemist klientide, arenduse, testimise ja toetamisega. Tegemsit on agiilse mudeliga, sest rõhku pannakse inimeste koostööle, oluline on koostöö kliendiga ja muutuste elluviimine on olulisel kohal.
Ärimudel - Freemium
Projekt: Dropbox
Freemium ärimudelit kasutab tuntud pilve platvorm Dropbox, mis võimaldab kasutajal hoida seal faile. Tasuta on võimalik hoiustada faile 2GB koguses, kuid aktiivsed kasutajad tihti lähevad üle tasulise süsteemi peale, mis pakub 1TB suuruses kasutatavat ruumi.
Dropboxi eesmärk on pakkuda kasutajale võimalikult lihtsat lahendust enda failide hoiustamiseks ning jagamiseks. Dropboxi saab kasutada pea igas seadmes ning tema lihtsus on tihti see, mis inimesi ligi meelitavad. 2GB ei ole just kuigi palju ruumi inimesele, kes oma töö, hobi või muu tõttu pilte omab ja hoiustama peab. Selleks, et 1TB kasutada saaks peab kasutaja maksma $9.99 kuus.
Allikad:
http://highscalability.com/blog/2019/3/4/how-is-software-developed-at-amazon.html
https://www.forbes.com/sites/sujanpatel/2015/04/29/7-examples-of-freemium-products-done-right/?sh=1d484ed36f15
Kommentaarid
Postita kommentaar